czwartek, 12 kwietnia 2012

ohhh zaczytałam się w pięknej książce 'Jezioro osobliwości' idealna lektura dla nastolatki,polecam! Umiem rolę tak mi się przynajmniej wydaję , chociaż pewnie jutro znów zapomnę tak jak dziś... Miałam iść na 7.10 i napisać sprawdzian ,ale to za tydzień.. Nie miałam ochoty się uczyć , nie umiałam.. Rozwiązywałam testy oh za dużo nauki. Ciągle narzekam, bywa. TOMASZ JUTRO MA URODZINY no i oczywiście MANDOR też ma! A w sobotę ma ANIA jeju... Więcej was nie było?! A 20 kwietnia mój brat ! EJ DUŻO TEGO teraz to zauważyłam.. Przez weekend planowałam się uczyć z geografii i biologii zobaczymy co z tego wyjdzie! Ale na bank nie idę na ognisko,muszę zostać w domu chociaż i może lepiej, że zostaję..









4 komentarze:

  1. sliczne zdjecia i blog równiez ! :)
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne fotografie, nie ma jak przyjaciele! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o, to są inne kolory? na allegro nie ma, no ale cóż . A vansy mam czerwone :D

    dzięki za komentarz,zapraszam jak najczęściej / look-took.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń