sobota, 14 kwietnia 2012



wstałam o 10 poszłam do sklepu po pieczywo i wstąpiłam do triumph`a kupiłam sb rajstopy i majtki! O 13.42 mam busa do Rybnika i spotykam się z Martynką , Anią i Miłoszem.. mam nadzieję! Jestem na setnej stronie książki cuuudowna ,polecam! Anko ma dzisiaj urodzinki stówki skarbie.. Jeszcze nic nie jadłam , czekam na obiad aż mamcia zrobi, nie mam pojęcia w co się ubrać. krótkie spodenki + rajstopy i kurtkę jeansową? czy skórzaną czarną? nie wiem... IDĘ CZYTAĆ KSIĄŻKĘ trolololo


piękna piosenka 



2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia :) Zwłaszcza ostatnie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)może będziesz mieć ochotę na wspólną obserwację:)?
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń